www.udruzenjeknjizarasrbije.org.rs

Bologna 2015.

BIG BUYER 2015: INTERNACIONALNI USPEH

Vodeći italijanski sajam u oblasti papirne industrije, pisaćeg pribora i kancelarijskog materijala, privukao je više od dvesta izlagača i postavio novi rekord u broju posetilaca, koji su na Big Buyer pristigli sa svih krajeva Evrope. Fokus dvadesetog izdanja sajma prvenstveno je bio na predstavljanju novih kolekcija za 2016. godinu, kao i interesantne konferencije, originalne kreativne radionice ali i mogućnost poslovnih pregovora na licu mesta.

Ove godine, tačno dvadeset godina nakon debia, Big Buyer ponovo je uspeo da iznenadi i potvrdi se kao dinamičan internacionalni poslovni događaj, koji donosi velike mogućnosti za profesionalni razvoj i izlazi u susret potrebama klijenata u sektoru pisaćeg i kancelarijskog materijala.

Rekordan broj posetilaca ispunio je hale sajma u Bolonji od 25. do 27. novembra, a izlagači su stekli mnogobrojne kontakte i mogućnosti za poslovanje. Sve ovo govori u prilog tome da je Big Buyer uvek jedan korak ispred svog vremena, i da ima visok nivo funkcionalnosti i inovativnosti koji cene profesionalci svih nacija,

“Za vreme sajma, kao i u prvim danima nakon zatvaranja, mnogi izlagači i kupci izneli su nam svoje mišljenje o ovom događaju. Utici su da je ishod Big Buyer-a više nego pozitivan, kao i da je sam sajam još cenjeniji nego ranije. Štandovi izlagača su sve vreme bili krcati posetiocima i celokupna atmosfera je bila pozitivna i puna entuzijazma. U tom smislu, i ja i celokupna ekipa sajma smo veoma zadovoljni”, objašnjava gospođa Mariella Nasi Pfeiffer, vlasnica kompanije Edinova i idejni tvorac sajma, i  dodaje: “ Na dvadesetu godišnjicu Big Buyer-a, svi mi iz kompanije Edinova bismo želeli da se zahvalimo izlagačima i posetiocima koji su, kao noseći stubovi naše manifestacije, uvek spremni za saradnju i pomažu nam da pronađemo prave puteve za rast i napredak. Nadam se da ćemo u budućnosti nastaviti zajedničku saradnju i da ćemo zajedno dosegnuti nove ciljeve”.

U samo tri dana, Big Buyer je kompanijama pružio mogućnost otkrivanja novih trendova, upoznavanja potencijalnih biznis partnera i unapređivanja svog poslovanja, tako da je sajam učvrstio svoju poziciju kao eksluzivni događaj u branši kancelarijskog i pisaćeg materijala.

Odlične brojke!

Sa više od dvesta kompanija i sedam hiljada posetilaca, jasno je da je interesovanje za Big Buyer poraslo u odnosnu na prošlu godinu. Ove brojke zaista obaraju sve rekorde i potvrđuju da relevantnost Big Buyer-a raste iz godine u godinu.

“Edinovina organizaciona politika nastavlja da donosi rezultate. Ove godine smo naročito zadovoljni internacionalizacijom sajma”, kaže direktorka prodaje sajma, gospođa SimonettaPfeiffer. “Prisustvo velikih stranih kompanija svakako nije prošlo neprimećeno. Kupci su privučeni ne samo predstavljanjima predstojećih kolekcija, već i novim kategorijama proizvoda koje smo uključili u sajam, kao što su proizvodi za higijenu i bezbednost. Ovime smo dodatno prošilrili raspon izložbenih proizvoda i time omogućili dodatne poslovne mogućnosti. Takođe, povećano prisustvo kompanija iz sektora umetnosti, hobi programa i kreative je izazvalo pozitivne komentare među kupcima i izlagačima. Prvi put smo se ozbiljno fokusirali na ovaj sektor, što je dalo još jasniji indentitet našem sajmu”.

Posebno se moraju pomenuti i posetioci, koji su u Bolonju došli iz raznih zemalja sveta. Edinova je i ove godine putem medijskih partnera privukla veliki broj odabranih posetilaca,  a među njima su bili  veleprodajni distributeri, veliki kupci i brojne maloprodaje. Istraživanjem je utvrđeno da je došlo do porasta posetilaca u sektoru hobi programa, umetnosti i zanata, baštovanstva, internet trgovine, poklon programa i eksluzivne robe.

Bogat program konferencija i kreativnih radionica.

Na ovogodišnjem Big Buyer-u, na veoma atraktivnim konferencijskim programima i kreativnim radionicama, posetiocima je pružena inspiracija kako bi unapredili svoje poslovanje i profitirali. Drugog dana sajma, predstavnici  Udruženja dobavljača Italije održali su seminar pod nazivom “Kancelarijski material bez granica” gde se govorilo o načinima na koje se dobavljači nose sa sve većim brojem proizvodnih kategorija, a 27. novembra održana je konferencija Udruženja knjižara Italije sa nazivom “Od tradicije do budućnosti - izazovi u modernom knjižarstvu”, a glavna tema bila je restrukturiranje maloprodaja radi praćenja trendova.

Novine na ovogodišnjem Big Buyer-u bile su kreativne radionice u organizaciji kompanija izlagača Caran d'Ache, Faber-Castell, Ferrario, Maimeri, Mundel, P.A.M., Pebeo i Staedtler. Održavane su svakog dana sajma, a posetioci su za njih pokazali veliko interesovanje pa se na njima tražilo mesto više.

Kao i godinama unazad, Big Buyer je dodelio i godišnje nagrade. U finalu nagrade za najbolji dizajn – Top Design Award, našle su se kompanije Balma, Capoduri & C. S.p.A., Iternet i Lamy, a nagradu je odnela kompanija Canon sa proizvodom Prixma, koji je žiri pridobio svojom multifunkcionalnošću. Nagrade su uručene na zabavi priređenoj tokom prve večeri sajma, gde se slavila i jubilarna godišnjica Big Buyer-a, a na njoj je prisustvovao veliki broj poznatih imena iz sveta knjižarstva.

Nakon ovako dobrih rezultata, uz prihvatanje konstruktivnih kritika, Edinova već priprema Big Buyer za narednu godinu, koji će biti održan od 23. do 25. novembra na sajmu u Bolonji.